У Львівводоканалі працюють над відновленням телефонного зв’язку


Як проінформували у відділі збуту послуг Львівводоканалу, станом на сьогодні ускладнилася ситуація з поданням показників лічильників за допомогою телефонного зв’язку. Внаслідок технічних проблем на АТС номери відділу збуту послуг тимчасово недоступні.

«Ми активно працюємо над вирішенням цієї проблеми. Зараз запроваджуємо можливість додзвону через іншу АТС та через мобільний зв’язок. Просимо наших абонентів користуватися можливостями передачі даних за допомогою електронної пошти та на Порталі споживачів комунальних послуг. Адреси вказані на нашому сайті. Водночас просимо вибачення у львів’ян за тимчасові незручності, спричинені технічними проблемами» – зазначають у відділі зв’язків з громадськістю ЛМКП «Львівводоканал».

Показники можна подавати на Порталі споживачів комунальних послуг https://infolviv.com.ua після 5-го до 29-го числа кожного місяця, де потрібно зареєструватися, вказавши номер особового рахунку і код активації, які вказані на квитанції.
Контакти для подачі показників лічильників:

Райони міста Номер телефону/Мобільний Електронна адреса
Галицький 225-62-64
067 310-63-81
gal_r@lvk.lviv.ua
Франківський 225-50-81
067 310-61-69
fra_r@lvk.lviv.ua
Личаківський 225-59-00
067 310-64-85
lych_r@lvk.lviv.ua
Сихівський 225-71-56
067 310-59-51
sih_r@lvk.lviv.ua
Залізничний 225-53-16
067 310-60-56
zal_r@lvk.lviv.ua
Шевченківський 225-66-11
067 310-60-28
she_r@lvk.lviv.ua
Позаміські споживачі 067 310-59-52 pozam_r@lvk.lviv.ua

Наразі у помешканнях львів’ян встановлено понад 270 тисяч лічильників холодної води та близько 160 тисяч – гарячої. Нагадаємо, що внаслідок передачі функцій виконавця послуг від ЖЕКів до Львівводоканалу змінився порядок подання показників лічильників води. Відтепер показники лічильників необхідно подавати у відділ збуту послуг Львівводоканалу