У Львівводоканалі почала працювати система інтерактивного голосового меню самообслуговування Кол-центру


Як проінформували у ЛМКП «Львівводоканал» на підприємстві почала працювати система інтерактивного голосового меню самообслуговування Кол-центру за номером 240-11-40.
Відтепер кожен споживач, використовуючи запропоновану навігацію по кнопках телефону, має можливість вибору з’єднання з конкретним структурним підрозділом підприємтсва або одразу після привітання перейти на прямий зв’язок з оператором Кол-центру.

«Відтоді як ми перейшли на пряме спілкування зі споживачами, кількість телефонних звернень виросла в багато разів, особливо в період подання показників лічильників. А відтак зросла кількість скарг мешканців на те, що важко додзвонитися, мовляв, постійно зайнято. Відтак ми створили окремий Кол-центр та запровадили багатоканальну телефонну лінію
240-01-00 для подачі показників лічильників.
Другий крок по покращенню якості обслуговування – це запровадження телефонної лінії з інтерактивним голосовим меню 240-11-40. Після набору цього номеру можна почути інформаційне меню та обрати той пункт, який найбільше цікавить: повідомити про витік води, дізнатися про повірку лічильників тощо. Якщо споживачі надають перевагу спілкуванню з «живою» людиною – тоді, необхідно натиснути «нуль», що дає змогу одразу переключитись на оператора Кол-центру або перейти на зв’язок з оператором Кол-центру в автоматичному режимі після прослуховування інформаційного меню» – зазначив заступник директора з маркетингу Володимир Король.

У Львівводоканалі зазначають, що консультації споживачам надають 10 операторів Кол-центру, які працюють з 8 до 18 год без обідньої перерви. Упродовж серпня у Кол-центр надійшло понад 68 тисяч дзвінків, середнія тривалість очікування на лінії до з’єднання з оператором становила менше 2 хвилин. Найбільша кількість звернень стосувалася подання показників лічильників води.

«Водночас кількість осіб, які зареєструвалися Порталі споживачів комунальних послуг ІнфоЛьвів https://infolviv.com.ua зросла до 30 тисяч. Закликаємо споживачів користуватися Порталом та подавати показники приладів обліку он-лайн.
Для тих споживачів, які подають показники лічильників води по телефону 240-01-00, нагадуємо, що термін подання показників цього місяця – з 15 вересня до 14 год 30 вересня 2016 р.» – зазначив заступник директора з маркетингу Володимир Король.