1. Графік роботи та контакти Сервісного центру
понеділок-четвер з 8.00 до 17.00 год
п’ятниця з 8.00 до 16.00 год
Багатоканальний телефон для всіх споживачів
+38 (032) 240-01-00, +38 (067) 310-09-49
понеділок-четвер з 8.00 до 18.00 год,
п’ятниця з 8.00 до 17.00 год
2. Норми водоспоживання
Види благоустрою житлового фонду | Норма куб.м/ міс. особу |
з користуванням водою з вуличних водорозбірних колонок | 1,52 |
з користуванням водою з дворових водорозбірних колонок або дворових водорозбірних кранів | 4,56 |
з водопроводом і каналізацією, без ванн, з швидкодіючими газовими (-електро) нагрівачами | 4,56 |
з водопроводом і каналізацією, з ваннами та швидкодіючими газовими (-електро) нагрівачами | 8,52 |
з водопроводом і каналізацією, з душем/сидячою ванною, центральним гарячим водопостачанням | 9,13 |
те саме, при відсутності гарячої води | 7,0 |
з водопроводом і каналізацією, з ванною, центральним гарячим водопостачанням | 11,6 |
те саме, при відсутності гарячої води | 8,52 |
Наведені норми затверджені рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради № 161 від 29.02.2008 «Про затвердження нормативів питного водопостачання та норм питомого водоспоживання населенням з системи централізованого водопостачання м. Львова»
3. Оформлення пільг
Для оформлення пільг на оплату послуг необхідно:
1. Звернутися, залежно від місця проживання заявника, до Управління праці та соціального захисту населення для внесення пільговика до Єдиного державного реєстру пільговиків.
2. Звернутися особисто у сервісний центр ЛМКП «Львівводоканал» із заявою про отримання пільги на оплату послуг.
До заяви долучити наступні документи:
- посвідчення пільговика (копія та ориґінал)
- довідка про внесення пільговика до Єдиного державного реєстру пільговиків
- довідка про склад сім’ї
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера
Важливо! Оплата за послуги з урахуванням пільг нараховується з дати подання документів, що підтверджують право на пільгу.
4. Проведення нарахувань за послуги водопостачання та водовідведення у випадку, якщо серед зареєстрованих членів сім’ї є пільговик
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 р. № 630, якщо споживач, відповідно до законодавства має пільги по оплаті послуг, в разі встановлення квартирних засобів обліку їх показники розподіляються пропорційно кількості мешканців квартири. Пільги споживачам з оплати послуг надаються на частку, отриману після такого розділу, за фактичними витратами, але не вище нормативів споживання, визначених законодавством.
В якості прикладу розглянемо квартиру з водопроводом, місцевою каналізацією та швидкодіючим газовим водонагрівачем і багатоточковим водорозбором.
У даному прикладі кількість зареєстрованих складатиме три особи, дві, з яких мають пільги 50% (статус учасників ВВВ) по оплаті комунальних послуг. В квартирі встановлено 4 прилади обліку.
Загальний обсяг водоспоживання за показниками приладів обліку на місяць склав наприклад 12 м3, який розподіляємо пропорційно кількості зареєстрованих:
12 м3 на 3 особи. = 4 м3 на кожного зареєстрованого,
де за дві частини оплата здійснюється з врахуванням пільг, а третя сплачується за повним тарифом (9,48 грн. за 1 м3). А саме:
(4 м3 х 2 особи х 9,48 грн.) х 0,5 = 37,92 грн.
4 м3 х 9,48 грн. = 37,92 грн.
Таким чином, сума нарахувань за послуги водопостачання та водовідведення в нашому прикладі складе 75,84 грн.
Нагадуємо, що для правильності обліку споживач зобов’язаний щомісячно знімати контрольні показники та передавати їх в адресу підприємства за допомогою:
- Контактних телефонів відділу збуту послуг;
- Через «Приватний кабінет» на Порталі споживачів комунальних послуг;
5. Оформлення субсидій
Для призначення субсидії заявникові, залежно від місця його проживання, необхідно звернутися із відповідною заявою до Міського Управління праці та соціального захисту населення або Обласного Управління праці та соціального захисту населення.
«Львівводоканал» проводить нарахування оплати з врахуванням призначеної субсидії без додаткових письмових звернень громадян.
Громадянам, яким призначено субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, зобов’язані щомісячно сплачувати свою обов’язкову частку витрат на оплату цих послуг.
Якщо обсяг витрачання води вимірюється засобами обліку, то розмір субсидії для відшкодування їх оплати розраховується, виходячи з фактичного споживання послуг, але не більше від установлених норм споживання.
Отримувач субсидії зобов’язаний щомісячно повідомляти Львівводоканал про обсяги отриманих послуг, тобто передавати показники лічильників води (зазначити в платіжці, передати по телефону Контакти відділу збуту послуг або через Портал споживачів комунальних послуг
6. Звірка стану особових рахунків
Звірка стану особових рахунків здійснюється у сервісному центрі ЛМКП “Львівводоканал”(графік роботи). Для звірки необхідно мати при собі рахунки з відмітками про оплату.
Інформацію про стан особового рахунку можна дізнатися на сторінці Переглянути ваш рахунок онлайн.
7. Отримання письмової довідки про заборгованість/відсутність боргу
Для письмової довідки про заборгованість Вам необхідно особисто звернутися у сервісний центр ЛМКП “Львівводоканал”(графік роботи).
8. Укладання договору на реструктуризацію боргу
Якщо у Вас виникла заборгованість за послуги водопостачання і водовідведення та Вам важко погасити її одразу, Львівводоканал пропонує укласти договір на реструктуризацію боргу і розділити оплату на кілька місяців. При умові укладання договору Ви зможете оформити субсидію та уникнути заходів судового впливу.
Для укладання договору необхідно звернутися у відділ обліку за адресою м.Львів, вул. Зелена, 64, корпус Водозбут, каб.209 та надати наступні документи:
- довідку про заборгованість (графік роботи)
- довідка про склад сім’ї
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду
- паспорт (оригінал і копія);
9. Зміна власника особового рахунку
Для внесення змін до особового рахунку Вам необхідно особисто звернутися у сервісний центр ЛМКП “Львівводоканал” (графік роботи) та надати ориґінали та копії наступних документів:
- свідоцтво про реєстрацію права власності на нерухоме майно
- договір купівлі-продажу, дарування, спадщини чи міни
- довідка про склад сім’ї
- довідка про присвоєння ідентифікаційного коду
- документи, які підтверджують право користування земельною ділянкою (для приватних будинків)